Hola Amigos!

Uhmm, ja du vad ska man skriva .. har igenkligen ingen ork men jag gör det ändå.
Jag orkar inte berätta om gårdagen ni kan läsa det på www.mikis.blogg.se .
Uhmm idag är det onsdag.. Idag vaknade jag och Sandra klockan 20 över 11.
Vi började med att göra Makaroner och köttbullar sen blev det stekta bananer och glass och efter det en jävligt misslyckad äppelpaj. hahahahahahaha sen efter det chips och dipp
Damn jag e määttt... hahha xD Vi såg nyss på Grease filmen, sjöng till alla sångerna .. typ (a) 
sen gjorde jag övervåld på Sandra, jag behövde ju en bensträcka xD 
och nu sitter man här och lyssnar på Oh mama , Sandra ligger i sängen och kollar i skolkatalogen . 
Hon sitter och kommenterar alla och tror att jag lyssnar.
Och nu kom pappa och berättade att vi har käkat en vaniljsås som är flera veckor gammal ^^,
USCH OCH FYY !!! :S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0