Glöm dina bekymmer, gå på konsert!

Monsters of tribute igår. Herregud vad kul det var!  The troopers var bäst, jag sjöng nästan rösten av mig till Run to the hills. Åh jag älskar konserter! man blir på så himla bra humör och glömmer allt som tynger en. :)
ååååh vad kul det var!!! bilder kommer upp @ bdb snart när jag har hittat min sladd. ;D

Idag är det uppkörning i Högdalen. Jag skulle egentligen haft det klockan 8 imorse. Så jag gick upp efetr att ha sovit typ 6 timmar, jag var helt slut! men jag gick upp och åt frukost och tänkte "må gud var med mig" och då ringde pappas telefon. Det var moppekursläraren som sa att jag får en tid klockan 14.00 istället. Fy fabian vad glad jag blev! Tack Gud!!! <3

Ska hem till Laura sen och plugga SO. Tjadå :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men haha jag var inte ute efter att tjaffsa som vissa andra verkar vara
och nej jag tog inte åt mig av "loser" men din konmpis därimot verkade ju verkligen bli arg. För andra gången nu jag menade inget illa! de räcker nu, eller ska du fortsätta skriva om de här? förstår inte ens vad du har med saken att göra.

2007-10-14 @ 18:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0