Fredagen.

Nu har Lovina tjatat på mej om att skriva med detaljer och sånt så nu får jag väll göra det da.
Igår fredag så stack jag , Sandra , Niels och Laura till stan för att hämta ut biljetter och gå till kungsan.
På tåget påvägen dit så satt det en man med en kloakråtta i jackan som han hade hittat ute, han skulle lämna in den till skansen. En annan dam som satt lite bakom Niels satt verkligen inne i vårt samtal, hon satt och log och skrattade .. ahhah . När vi kom in till stan så hämtade vi ut biljetterna och så ville Laura kolla på skor. Niels och Sandra drog hem så jag och Laura blev kvar ^^
Efter vi hade kollat på skor stack vi till Adidas och efter det till underbara Seven eleven <3 hahah ..
Och nu .. nu kommer vi till kungsan. Vi kom dit ungefär halv 5 och då var det inte så mycket folk.
Sen så hade som ett stort plakat brevid oss och läste man på det så stod det Klassen kommer aldrig bli sig lik, Du betyder mest. Vi stod alltså brevid hans klass. Det måste ha varit väldigt tungt för dom.
Aja klockan blev 5 och nu började allting. Först höll en massa människor tal och sen kom Anton. Han hade hela kungsans stöd alltså 12.000 personer, det är väldigt starkt. Han läste typ upp en "dikt" som var väldigt fin. Tänk att en helt vanlig 15 åring har gjort detta, Han har mitt stöd plus en massa andra. Aja sen kom det fram en vanlig tonårsmamma och hon hade också väldigt mycket bra att säja. Sen kom minnes stunden, en tyst minut för Riccardo. <3 Efter den så kom Shirley Clamp och sjöng en Roxette låt fast på svenska , den var så himla fin. Alla ord passade verkligen in och där stod hela kungsan och typ grät. Eller ialf hans klass och typ jag och Laura. Även fast vi inte känner han så börjar man ju lixom tänka på hur det hel hade gått till. Efter allt det dära så var det slut. Jag frös som fan och så .. så vi tar tunnelbanan med Amanda j och hennes kompis Amanda hem till Laura. Där äter vi och kollade på film :)

Sååå. det var min fredag. <3 Ha det gött lamm kött ! // Mikkis


Kommentarer
Postat av: Lovie

tack mix, nu är jag nöjd ;)

2007-10-13 @ 13:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0