Fjortis partajj & vimla hit och dit. :S

Man kanske ska börja med att skriva Hej !

Jo men som Sandra skrev tidigre, Det var rena rama fjortis partajet.
Som ledde till det ena till det andra. Med min och Sandras religioner så blev det ganska så kul men sen drog hon och det blev mindre kul . >.<
Aja, vi blev utkörda och sen stod alla utanför kebab torget, och jag skämdes inte lite. Asså detta var nog Sveriges största fjortis grej men men jag tog ju hand om Mikis för hon gick hit och dit, strulade med lite olika och så.. ahha .. xD Uhmm.. folk grinade hit och dit, alla strulade och skit och där stod jag i mitten av allt.
Men så kom det fram en kille och bjöd mej på läsk men nä jag orkade inte eller jag var ju inte törstig.
En annan kille ville cykla men han var för full , jag tyckte lite synd om han .
Men nu kommer vi till det roliga...
Aja klocka börjar bli halv 11 typ och polisen kommer, alla sticker uton jag, för jag är NYKTER ! x'D
Dom frågade hur jag mådde och skit, trevliga figurer ^^
Men men aja, sen skulle alla typ till Stuvsta på någon fest, men så blev det inte. Vissa stack till tumba, där blev det tydligen bråk , och så var det några ynkla få kvar i Huddinge. Och då säjer en kille som hette Jeppe ;

" Tjejer är obejekt , dom ska bara knullas. "


Och snacka om att jag fick damp. Jag började skrika och gav honom en bitchlap. Kändes ganska skönt att få slå till någon med anledning.
Haha aja, kvällen led mot sitt slut och jag och Mikis drog hem .. ^^ ÄNTLIGEN!
Men ibland var det ganska kul, men det var få gånger.

SANDRA JAG HAR DIN VÄSKA !

Kommentarer
Postat av: Sass

OKEEEEEEEEEEJ :D jag måste ha den idag =)

2007-10-07 @ 12:20:36
Postat av: Isis

faaan va bra bounteeey :D:D kvinnor skall behandlas med respekt! Very good gjort av dig !

2007-10-08 @ 08:01:33
URL: http://issisixx.blogg.se
Postat av: Lilli

10 poäng till bounty! fan va bra gjort! helt rätt! killen kan inte ha haft fler än två hjärnceller om han nu kunde få ur sig något sådant ur hans mun. ta inge skit tjejer!!

2007-10-15 @ 00:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0