En jävla överraskning.

Tjenaere små tomtar.
Haft en bra fredag? Det hade jag iallafall ^^
Jag gick till skolan för att kunna få gå ut i helgen och så..
Så efter skolan åkte jag ned till Video affären och lämnade in filmerna som var 1 dag försenad. Jag trodde jag skulle få böta så jag var as rädd.. :| men det behövde jag inte xD YAY !
Efter det går jag emot garaget och möter Adam som ska ta ut pengar, intressant va? O.o haha..
Men men så mötte jag Sandra med syster och så höll vi på lite dära.
Efter det så skulle vi åka till Farsta/Skärholmen vi hade inte bestämt oss så på busshållsplatsen stod vi och tjaffsade lite och sen kom vi fram till den bussen som kommer först tar vi alltså 742 eller 710.
Och så kommer 742 , men Sandra försöker dölja den för jag kollar åt andra håll men sår ser jag den ändå, mohhaha. Så vi åker till Farsta . När vi kommer till Farsta Strand så ska vi ta tunnelbanan till Farsta och då fick vi vänta lite så då busade vi lite på tåget. En olycka inträffade också.
När vi kom till Farsta så köpte vi present och rubbet, haha. Och sen käkade vi på donken och kommenterade massa personer, ganska kul faktiskt ^^
När vi skulle åka hem så drar vi till bussen och vi får vänta 1 halv timme så det är en liten unge som roar oss en liten stund iallafall. Sen drar Sandra till Niels och jag drar hem .. :)
Hemma fick man Tacos, hmm inte det godaste men ganska gott. ^^ Men men efter några timmar efter det drar man till Lovina för hennes lilla kalas. Och nu skojar jag inte, det var riktigt kul.
Vi såg Linas Kvällsbok & Lite av Just My Luck. hahaha ..
Vi snackade och gjorde en rolig lek , men en kväll har alltid sitt slut och även denna så då kom Lauras pappa och hämtade oss, Tack så mycket för shussen ! :)
Hoppas ni hade en bra Fredag för det hade jag ! x'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0