"det är 2 bikinis i den här bilden"

Paraply är bra att ha, speciellt när man ska slå folk. Och "creppa" dom såklart ^^
Har lärt mig lite jujutsi idag. Han är verkligen cool, den där Pekka. Han visar liksom alla övningar och "crepp" på ett sånt bra sätt. Han lever sig verkligen in i rörelserna ^^ INTE!!!

Idag när jag ensam på bussen så började jag att filosofera för mig själv. Då började jag tänka på en asrolig sak(lite pinsam för att skriva här) men iallafall så började jag asgarva, det måste ha sätt helt cp ut med en tjej som sitter för sig själv och inte kan sluta skratta ^^ jag fick gömma ansiktet bakom halsduken för att jag inte kunde hålla masken.

En annan rolig sak var när Pekka skulle snacka lite om sporten inför klassen. Det såg så kul ut, för INGEN lyssnade. Verkligen alla kollade åt ett annat håll elr pratade med grannen. Tillslut sa Emelie:
"asså vad snackar han om?"
Och då började jag asgarva, man kan ju aldrig sluta skratta när man inte för skratta men när jag välhade svalt skrattet så kollade jag upp och då står Pekka och visar en bild på det "kvinnliga organet" herregud vad jag skrattade, för jag hade ingen aning om varför han visade den bilden? jag vet fortfarande inte ^^

Var det nån som kollade på Americas funniest home videos idag? Det var så jäkla roligt när han sa "det är två bikinis på den här filmen" Först kom en gubbe med ett par rejäla trosbadbyxor, asså dom såg ut att komma från damavdelningen. Det var bikini 1. Bikini 2 var när han snubblade och kom rakt mellan benen på en tjej som låg och solade. jag kunde verkligen inte sluta skratta hahaha ^^ 

Nu tjatar min far om matematiken, så jag ska vara lite duktig och slå upp böckerna och plugga inför morgondagens prov. bah bah // Sandor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0