bajsmannen i toan !

Tjenare små råttor och horungar xD

Idag är det Onsdag men det är inget speciellt med det, hade bara lust att skriva det. ^^
Men men , idag var man ju i skolan hände både det ena och det andra.
Fick ännu en utskällning av Janne, jag tycker han bara är på mej ? Han är bajs.
Men men jag hade ju kameran med mej idag men den fick ju inte vila en enda sekund.
Inte när Sandra och amanda är i närheten. Hahaha...
Fy vad jag längtar till Lördag ! .. Juste pappa har tagit ut pengar till dej Niels ! x'D
Jag har blivit fast i Ulf Lundell, gosh han gör så grymma låtar, hans röst är bäst ! :D
Jag ahr ju levt med hans låtar livet igenom för pappa älskar han men nu förstår jag lixom vilken stjärna han är. ^^
Idag var Pappa och Mamma på någon begravningsbyrå för farfar. Imorgon får vi veta när begravingen är , som då äger rum i självaste Norrland. Så jag ska upp dit snart. Alla läsare kolla noga nu !
Kolla noga i huddinge tidingen när den kommer nästa gång för farfars döds annons är där en hemskt fin dikt var det också så här lyder den ;

Du somnade stilla, när färden var slut. Från allt vad du lidit du nu vilar ut.

Passar så bra in på han. Har var nämligen alkolist när pappa var liten, har lidit i 12 år med sjukdom innan döden.
Men men från det sorgliga nu till det roliga,
Ughmm.. nu orkar jag inte skriva mer, Sandra får fan skriva lite nu också !
Bajsbarn hon är !

Hejdåå patroner ! / Mix ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0