Andra avenyn *Voff*

När jag och min gode vän Mix satt och väntade på 742, mot huddinge sjukhus igår  så ringde Niels och var lite småsur för att jag var så länge i Farsta. Och då belv jag sur och blablabla... Jag skulle egentligen vara med Mikkis men jag gav henne en liten diss(Förlåt mikkis! det ska aldig hända igen!!!) Jag åkte hem till min man. Där åt vi jättegod middag som hans mormor hade lagat :) mm.. sen hände lite saker och då blev jag inte så glad. Aa, och då sa jag vad jag var irriterad på och vi pratade igenom det och sen blev allt väldigt bra!

Nu har jag kollat igenom alla avsnitt av andra avenyn*woho*. Jag längtar tills imorgon kväll då avsnitt 7 kommer. Det är så spännande :D
Ikväll blir det tjejmiddag hos Sara, det ser jag verkligen fram emot. Vi har lagt ut väldigt mkt omsorg på våtan present tycker jag.
Haha nyss lyssnade jag igenom min telefonsvarare och då var det nån som sa "voff voff voff voff" hahaha det lät nästan som Laura, men jag var inte säker. Kul var det iallafall :)
image66
Jag kan inte ladda upp några bilder, för jag vet inte vart sladden är*snyft*
Näe, nu ska jag inte skriva mer för jag känner att det här inlägget inte är så intressant ^^
Bye bye // Sandra


Kommentarer
Postat av: Laura

det var dock jag som vovade:D

2007-10-09 @ 09:27:31
URL: http://www.typlaura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0