ÄLSKA MÅNDAG!

JAG ÄÄÄÄÄLSKAR MÅNDAGAR!

Och ni vill nog gärna veta .. absolut ska ni få göra det xD
Skolan kan vi skippa aja utom vår sexiga vikarie :) gaaaaahh.. jag såg hur Sandra blev tänd på han XD haha..
Aja nu kommer jag hem och skit ..
Asså igår slutade min IPOD att fungera och jag blev helt jävla deppig, men jag har ju fantasiska vänner som finns och en av dom var ju då Amanda Karin fucking jävla hora kuk Jackson! Hon sa hur jag kunde fixa den men jag trodde inte på henne så jag kommer hem och testar men den fuunn... DEN FUNKAR FÖRFAN ! JAG BLEV AS GLAD!
Aja, sen ringer mamma 5 min senare och skricker ; BILEN KOMMER IDAG , DEN KOMMER SNART!
Och ungefär en kvart senare kommer pappa hem .. med den gammla bilen ..
och efter det kommer en ny sprillans rullande bil ! FYFAN VA SNYGG ASSÅ ! ÖÖÖÖÖVERLYCKIG !
Och en till sak , Min vista data kommer idag också !! GAAAHH !!
KAN DET BLI BÄTTRE!?

MIX ÄLSKAR MÅÅÅNDAGAR !

Kommentarer
Postat av: Laura

kommer sakna volvon!

2007-10-15 @ 20:54:17
URL: http://www.typlaura.blogg.se
Postat av: Lovie

sexig vikarie, sexig bil, sexig mix ;D haha

2007-10-15 @ 21:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0