Abooo shoo lään :D

Tjenare jävla penisar !

Idag är det söndag och nu är helgen över tyvär.
Fyfan igår så var jag piss förbannad på alla stockholms bankomater ! Fyfan dom ska utrotas!
Uhmm jag orkar fan inte berätta vad jag har gjort, haha ingen bryr sig ändå, ahaha SUUCKERS!
Jag ahr fått en ny jacka och nya skor ;)
DG skor och Everest jacka, hahaha jävla lodis jag var innan, aldrig några hela skor, inte en ända jacka.. hahaha XD
jag är jätte dansig idag faktiskt, helt hyper. INgen som vill göra något .. :O
abooooo ..
Hejdå :D / Mix

Kommentarer
Postat av: Lauraa

jaaag vill veta.
kanse du skrek högt idag känner jag mig rik innan du försökte ta ut pengar och det vissade sig att du inte hadde ett ända öre?:P
haha du borde berätta eftersom det har komit fram från min bror att jag brukar klata mig och det kom
från en viss mix??!!!:D

2007-10-21 @ 21:33:16
URL: http://typlaura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0