<3

Jag är inte vältränad eller smal, inte killens första val, inte söt, inte snygg, blyg & alldeles för skygg.

Jag är inte som fallen från en stjärna, jag blir aldrig brud, bara tärna.

hur jag mår har ingen frågat, inte ens du. du kanske inte vågar.

jag är ingen prinsessa som lagts på en ärta. men när jag älskar någon gör jag det med hela mitt hjärta.

                                                                                                                                                                                                       /Sandra

Kommentarer
Postat av: mi-x

Sandra den var fin :')
Du är en fallen stjärna, du är en tärna , du är mitt första hands val i en dimma så sval. Med det blåtta öga jag ser så finns inge mer , inge mer än bara min sandra som visar att hon är här för att stanna

2007-10-18 @ 21:43:45
Postat av: Isis

Bounty, jag tycker du är söt :)
och du är väl försjuttsingen inte blyg?!
;D

2007-10-18 @ 23:09:43
URL: http://issisixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0