Utvecklingsamtal.

Kom nyss hem från utvecklingssamtalet.
Ja.. till er som känner mej jag är ganska snabb i käften så jag kläcker ut mej lite det och det.
Men jaja, jag klagade på det ena till det andra, jävligt mkt klagande från min och pappas sida:P
Hmm, Helena är skit stolt över att jag är så bra i bild, haha blev lite små geenerad, fråga inte varför XD
Hmm, vad tog vi upp mer .. hmm det dära med slöjden jag tycker jag förtjänar ett VG >.< !
Sen mera klag om janne .
Sen lite annat skit, hmmm det blev ganska intressant, som alla andra utvecklingssamtal är. ^^
LOL ! >.< jag hann städa skååååpet, feta stolt ! :D

Aja nu ska jag ringa jonas och kolla vad han gör,

Adiooos ;D / Mix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0