Min papa är kind of funny ;D

Haha :D jag har världens bästa pappa men också världens klantigaste!

Jag, pappa och Isabelle skulle till Folkets hus för att lyssna på några som snackade om ANT. Alkohol, Narkotika och Tobak.
Aa, det skulle ju bli intressant och så kanske jag skulle kunna fördjupa mig mer i ämnet jag har valt.
Men pappa som fick hem mejlet om den här föreläsningen läste tydligen bara överskriften PLUS att han missade en bokstav.
Vi kom på ett ART möte som står för nånting om att man ska konstollera sin illska. HAHA det var så sjukt tråkigt och larvigt så vi drog så fort man fick ta sig en benstreckare. Pappa vill inte att vi ska berätta det här för någon, speciellt inte för mamma. Men men, alla vill väl ta del av min roliga far :)
Nu ska vi ha en familjekväll(-Christian) med Lussekatter och grönt the :)

image86

Sandra

Kommentarer
Postat av: Isis

jag tycker verkligen att du lyckades med komplimangen där i överskriften :)

2007-11-21 @ 21:24:09
URL: http://issisixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0