Måndag, första skoldagen, trött, bajs bajs bajs !

Hejsan dom läsarna vi har.
Jag är arg, arg på allting just nu.. Jag är arg på min mobil, på mamma, på datorn och allt. >.<
Nu ringde Ahmed och han sitter på bussen hem, han klagar på sin kompis kompis Andreas, han är tydligen skit skum >.< Intressant xD haha.. Ahmed är en tööööööööööööööönt! :')
Idag var det första dan i skolan och det var väll som det andra dagarna, seeeegt >...<
Juste har fått höra att mammor brukar läsa denna blogg intressant, hejhej på dej mamma ( du som läser nu )
Uhmm.. idag så hade vi ganske kul på NO'n, eller när det var rast, tog massa kuliga bilder och sånt. Najs :P
Asså det är tråkigt att skriva om dagen så jag skriver vad som händer nu istället xD
Jag lyssnar på Pippi för fulla muggar, haha, för .. LIRA LARA LOPPAN !
ABOOO, JAG HAT TRÅÅÅK, MIKIS VILL INTE LEKA MED MEJ TAAASKIGT :O


// mix pix trix frix drix arix frix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0