Lunarstormnördar XP

Fan vad dåliga vi är på att uppdatera den här bloggen. XD
Det finns två personer jag har gillat, men som jag absolut inte gillar längre. Tänker inte nämna några namn och ni vet inte vilka ni är ^^
Jag älskar min moppe :D den är så fin, och så bra! åkte hela dan igår och så ska jag åka till dansen idag! <3
Haha sitter och sjunger på "there can be miracle, when you believe" fan vad hemskt det låter XD önskar att jag kunde sjunga (a)


Jag och Mix skickade lite "roliga" inlägg@lunar idagi datasalen, trååååkigt vi hade XD

Miickka F15 från Huddinge (#396 - obesvarat)Idag 11:09
NU SKREV JAG VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRSTA LÅNGA INLÄGGET OCH SÅ FUNKADE DET INTE, FJÄRT FIS APA! juuuuste jag fick ju sms det måååste jag kolla .. hmmm .. det var från emelie A hon har tråkigt, ahahahhahhhaahhah .. Här är allt du skriver ; Ta min mobbe ohh.. vänta emelie rör dej inte hihihi sitt still sitt still aja nu slutade du prata jävla fis ! >.< Alexander lyssnar på anton och affe >.< hahah ... fan va du tar kort på emelie .. . ÅHH SNART 600 OOORD! Nu kom du ju emot mej , ahhaahah >.<du har en lapp på ryggen btw. nu är det bara 50 ord kvar. fint du sjunger, bye bye

Liteehn F15 från HuddingeIdag 11:22
FAAAAAAAN! inlägget raderades! Det var lite pinsamt när adam mobbade mig för att jag var inne på lunarstorm, det roligta var att han sa det med norrländsk dialekt XD igår kollade jag på Dr. Mugg, sagan om fisringen. RESPEKT FFS! "varför är det så skönt att knulla bakifrån?" ja det är frågan på jordens kommande undergång. Om Janne kommer är jag dödens, måste skynda mig! Idag blir det mat,hoppas det är god! Bajs Lulle tycker att matteprov är skit, det tycker jag med. Like a virgin, touch for the very first time, like a viiiirgin! FUCK YOU!

mm, konstig humor, fast ibland måste man få vara lite barnslig tycker jag :)

pusspuss / Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0