I´m a joker , i´m smoker i´m a midnight talker.

Först och främst måste jag verkligen säja att jag är fast i en låt med Steve Miller Band.
Ni bör ladda ner den, Steve Miller Band - The Joker. :) Skit skön teext ! :)

Aja åter till dagen.
Hmm idag är det onsdag det betyder att det är en råtta i skolan . hahahah nej nu menar jag ju inte mej jag menar n RIKTIG råtta i matsalen! :D
hahahaa ska berätta från början . ^^

Vi går ner till maten, och sätter oss för att käka. Jag Emelie W och Pattsy sitter vid ett bord och lååångt bort bortom vägger och sånt sitter dom andra ^^
hahaha jag hade så tråkigt så jag ringer emelie A och frågar vad hon gör och blaablaa sen så hör man laura skriker som fan och vi springer dit och kollar hahaha.. då skriker laura * DET ÄR EN RÅTTA PÅ GOLVET *
hahahahaha då står Laura , Emelie A & Linda på stolarna och kramar varandra XD hahaha jag trodde bara laura hade tappat mat på byxorna elr ngt för hon e ganska klantig XD
hahaha jag ba ;
" åh min släckt har äntligen kommit " hahahahahaa !
jag vet jag e så jävla rooolig ! XD

OCH FÖR EN GÅNGSKULL FICK JAG BLI ÄLSKAD AV EN LÄRARE !
Vi hade en vikarie på slöjden och hon älskade verkligen mej och hatade Laura :D
Hon gjorde typ allt för mej .. hon var läääskig XD hahahhahahaa :D

AJA , ADIOS ERA HOMOS ! // Mix :D <3


Kommentarer
Postat av: Sass

hörde den låten första gången i USA och sen på gympan :D

2007-11-28 @ 20:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0