Gymnasiummässan + torsdag.

Tjenare alla fräsha vita och svarta och gröna.. :S

Uhmm idag var vi på min höjdpunkt! GYMNASIUMMÄSSAN!
Det var som för väntat, mkt infomation både onödig och nödvändig xD
Uhmm jag och manda panda apa mapa gick tillsammans xD
hahaha jag gör allt för gratis saker xD jag stod i 10 min och lyssnade på någon enelska E för att få ett armband moahahaha .. x'D
Men men , vissa saker gör man bara ^^ Och nu har jag hittat ett bra Gymnasium jag vill gå på ..
Tyresö Gymnasium / Måleri ^^

åhh nu ringer Jones ^^ hihihw ;)

abboooo orkar inte skriva mer ^^

so long suuuuuuuuuuuuckers! / Mix

Kommentarer
Postat av: isis

tyresö är ju asa långt borta. tar fan en timme å åka, och vägen är inte lätt. tro mig, been there done that!

Men det är skojjigt att du hittat vad du vill göra :)

2007-11-16 @ 00:58:56
URL: http://issisixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0