trolleritrick, elaka skämt och snälla mammor!

Idag är det ju dock kristihimmelfärdsdag, tack Jesus för att du flög till himlen :)
Igår när jag hade håltimma lärde jag mig 1 nytt trolleritrick och 1 nytt kortspel;bubblan. Det är jättekul bara det att jag alltid förlorar : / På UG satt ALLA utom jag och snackade WoW, men sen kom fredrik*som tur var* då fick jag sitta med han och prata gamla minnen och musik blablabla..sen körde vi mission impossible, det var kul, fast vårat 'seriösa' lag förlorade. Micke och Jonte säger jämt att mitt hår ser ut som eld för att det är lite halvblont, så micke sa ett skämt som faktiskt var ganska bra, även fast det var mot mig men ändå..xD
"Micke - vad är det för skillnad på Sandras hår och elden i den här tändaren?
Mackan - Elden är hetare!"
elakt , jag vet men men sånt får man ta ;D
Niels kom hem till mig och åkte inte förns kl. 2. jag höll på att dö va trötthet ^^
Idag ska jag få nya skor av min snälla mamma <3 :D ska åka och köpa dom nu, cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0