Sandras tankar och funderingar ;)

Helgens skönaste citat:
"HOLA!" hanna när hon härmar deras spanskalärare med en halv fot xD

jag har skaffat VIP platina @ playahead :D *wiiie*. inte för nån bryr sig men who cares?
Idag kollade jag på rädda willy 2, ååh den är så söt och så bra!
Bara 30 timmar kvar till Niels kommer hem från Polen <33
som ni märker har jag absolut ingenting att göra, borde egentligen plugga men NEJ TACK! ^^ skriver bara sånt som pluppar upp i huvet just nu.
Åh igår satt jag uppe mitt i natten och läste gamla msn-konversationer. jag blev nästan tårögd när jag tänker efter på hur kul jag hade på den tiden. saknar verkligen Sum´06. fast jag blev nog mest uppsörd dör jag har haft så tråkigt i helgen. SNÄLLA NIELS, KAN DU KOMMA HEM NU? nästa helg, DÅ då har jag paxat dig! HA HA! jag ville egentligen kolla på Robin Hood idag, men jag hittade den inte. Jag vill spela sims(a) det är så kul :D har inte spelat det på typ 4 år ^^ . Hoppas isabelle kommer hem från stefans landställe snart det är så tråkigt här hemma när hon inte är här. Tänk om hon flyttar hemifrån*snyft* kommer inte stå ut när hon gör det. då ber jag mamma och pappa adoptera ett till syskon så jag inte blir ensam. everybody gonna leave me someday, i hope it not will come soon! nu ringer det. DET ÄR NIIIELS <3<3  han är världens bästaste pojkvän i hela världen!!! älskar honom mest!!!! ååh kan inte vänta längre KOM HEM!!! jag ska få en present :D
nu måste jag skriva om Carl von Linnés resor *suck* cya later alligator! ;D

Kommentarer
Postat av: Annika

Men gumman, ska vi verkligen adoptera ett syskon till dig? :-)
Isabelle bor nog hemma ett tag till!/Puss

2007-05-21 @ 21:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0