Pocahontas & Crazy-riga film.

var nyss hos Linda och kollade på filmen från när dom var på kryssning till Riga, haha den är så kul ^^,
Min dag har varit helt fucked up om man säger så. Jag har typ inte sovit nåt inatt för jag hade så ont, sammanlagt kanske 3 timmar. Jag gick upp halv 9 typ för det var THG-avslutning och det var jäääättetråkigt så jag kunde likagärna ha varit hemma. När jag kom hem visste jag inte vart jag skulle ta vägen för jag hade så ont och var så trött så jag gick ner och kollade på Pocahontas som jag har velat kolla på i flera dagar men såklart somnade jag efter första sången typ "/ sen kom stefan ner och väckte mig, så skulle jag hjälpa till i trädgården men min kropp var helt död så jag kunde inte äns borsta altanen. Jag hade så ont så jag kunde inte hålla in mina känslor så då fick isabelle hjälpa mig med att tvätta mitt öra. Jag måste nog ta ut örhänget det gör alldeles för ont. Vad vill man helst ha? sömnbrist eller ett litet fint örhänge om 5 veckor? ett svårt dilemma och alla tycker olika..
jaja nu ska jag inte klaga mer, pusspuss/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0