Musik <3

Jag satt inne på Emelies data idag och lyssnade på iTunes. Av alla hennes tusentals låtar hittade jag några låtar som verkligen betyder. Man har liksom jättefina minnen från dom tiderna då man lyssnade på låtarna, en av dom bästa är ju fading like a flower, flaket 2005 <3 Åh, längtar verkligen tillbaka till dom tiderna, inte för det är dåligt nu men det var så mysigt på den tiden (a) Jag har ett speciellt minne från Ottsjö´06 när jag hör "when you say nothing at all" saknar det! Och I december lyssnade på "your just what I need" och då tänkte jag att Niels är just vad jag behöver, och det är han <33<33<3 Jag minns sum´05 när jag och Emelie satt vid poolen och lyssnade på La torura och someday medans vi var störtkära och så lyckliga :D Och B.N.C-Baby girl, den låten vet nog alla tjejer vad jag tänker på haha "baby girl i like you, just like you..."
Jag har hur många låtar som helst jag skulle kunna skriva ner, men det är nog inte så intressant att läsa om, hehe. Jag har bara en sak till att säga; MUSIK ÄR LIVET! // Sandraaew@pa ;)

     

Kommentarer
Postat av: Glitterk0rn

OTTSJÖ :D

2007-05-08 @ 19:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0