Morron , Midda , Kväll

Godmorrron alla morgonpigga knuttar !
Idag är det fredag " ääääääntligen !!! "
Nu kommer min lilla mamma här med pengar som jag tydligen ska köpa kläder för, hah!
vi får väll se;)
Idag ska jag till centrum efter skolan med amanda och sen ska vi hem hit och typ fixa oss för lollos ..
haha ska bli skojj idag typ (:
Just nu lyssnar jag på : The Used - I Caugth Fire ( In Your Eyes )
Skit bra låt, jag tycker ni ska ladda ner den, den är grymt bra ! (:
Imorrn ska jag troligen till grönan med Laura. JIPPIE ! haha, hon går ju aldrig på grönan den lilla fjompen ;)
På söndag är det match i Nynäshamn , tar fan  minuter att åka dit :S men jag älskar att åka bil så det spelar ingen roll :) Jag ska åka i lovinas bil och dom ska hämta upp mej vid dagiset.
Mamma har köpt ny mascara som hon skryter om hela tiden, hahahha ! patetisk -.-'
Pappa har åkt nu, ÄNTLIGEN! nu är det pappa fri helg , WOHO ! :)
Aja nu har jag skrivit min helg som kommer, hoppas ni har fått några miunter roande.!
Vi syns snart igen bitches, HATAR ER CYA :D // MIX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0