MIN LÅÅÅNGHELG ;)

JAG ÄLSKAR TAKIDA !

Min långhelg var ju fan ball ;) hahha !
I onsdags var det ju fotbollsmatch vi vann med 14 - 0 snacka om WOHO ! XD
Efter det drog jag och amanda hem till henne och chillade ^^ ohyeah, maandys e ball men säj inte det till någon :|
På torsdagen så minns jag inte vad jag gjorde på dagen snälla kan någon påminna mej (A)
men men på kvällen åkte vi och hyrde film en skräckis haha >.< vi hyrde one missed call , ska jag vara ärlig vågade jag inte kolla den var fan för läskig >________<
hahaha så jag garvade åt sandra nör hon blev rädd och skit, såg as kuwl ut som om skulle be elr något sånt :)
På fredagen har jag inte heller något minne av, eller jo jag tror vi åkte till skärholmen och shoppade med hanna , sara och laura :) sen skulle vi hem till hanna och ha spel kväll men det pågick bara i 30 minuter sen drog vi ut och hade lite skojj sådär :)
Och igår var det ju NRJ IN THE PARK. alla längtade jätte mycket typ men inte jag , jag ville bara se neverstore. MUMS (: haha efter neverstore hade varit så skulle vi åka och käka på mc men vi tog fel buss så vi fick hoppa av och sen gå på en annan då kommer laura och sandra dubbel jippie (: ! efter mc så drar vi och fikar hahahah mycket käk på engång :) sen så när det är klart är nrj slut så vi står och kollar på ngt sjukt sakt vid plattan gahhaha >______<  efter det drar typ alla tillbaka till kungsan utom jag och sandra som åker hem till kära huddinge ^^
där möter vi noah och några andra som stannar och snackar med oss och efter det drar vi alla hem :)
Idag är det seg söndag a.k.a SS ;)
jag har varit och kollat på en ny mp3 men jag får vänta tills jag fyller år dom jävla horföräldrarna >_< bajs på dom!
aja det var min llåååååååååååååååååååånghelg ! XD vi ses nästagång jag orkar skriva ,

lev ut och le / Mix XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0