man säger inte lol ^^ elr hur mix och niels?

Idag har det varit fett skönt, friluftsdag så vi slutade kl 11. Jag och mix drog till skärholmen och shoppade loss med barnbidraget. Jag hittade en asfin klänning som satt jättebra, så tänkte jag:jag vågar inte köpa den nu, jag går runt och tittar lite på annat först. aa och sen när jag kom tillbaka så var min storlek borta :'( men jag fick ta en storlek mindre och den satt nästan bättre. ;)
jag drömde för nån månad sen att jag köpte en jättesnygg svart kjol. Men eftersom det var en dröm så finns ju inte kjolen på riktigt ^^ jag har försökt hitta en liknande, jag hittade en på Monki. den affären gillar jag verkligen, den är så mysig och har jättefina kläder och priserna är helt okej! isabelle köpte sin studentklänning där, den är jättefin! måste låna den nångång. Pratade nyss med morfar i telefon och han sa att på hans tid slutade dom skolan typ 1 Juni eller nåt. Vi slutar liksom den 13:e!!! så seeent!!! :( och så hade han ju lite tråkiga nyheter också som jag inte behöver skriva ut i bloggen... ooh nu är det johnny the rocker i hörlurarna :D
På lördag ska jag vara med Niels  HAHAAH LOL  HAHAHAHAHAHA
jag ska lägga mig när mamma kommer hem så jag kan visa henne mina nya kläder wiiiie :D
pusspuss och kram och banan! jag är dum i huvet o.O sköjja , jag är väldigt smart må jag säga xD oftast..ibland..aldrig!

Kommentarer
Postat av: Lauraa

LOL

2007-05-29 @ 13:58:34
URL: http://typlaura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0