Liv utan dans, går inte ^_^

Idag var man i skolan som vanligt, en helt jävla vanlig fredag
på NO'n gjorde vi badbomber, min blev störst XD haha ! Den var orange, fin var den ^^
Sen hade jag SVEN då gjorde jag super duper mycket matte, faktiskt väldigt stolt över mej själv må jag säja.
Sen hade vi matte då, då gjorde jag ännu mer och mikis hjälpte mej med delat, taaaack ! man får ju ingen hjälp av peter lääängre >____<
sen var det lunch, typ thai var faktiskt gott :| hahaha ^__^ jag och sandra slogs i matsalen, hahah !
aja sen avr det engelska prov suck -.-'
sen ringde jag espen han e så söööööööööööööööööööt ! XD hihi *_*
sen drog det i väg till centrum, shoppade på konsum WOHO :D
aja sen var det då genrep, danserna gick bra men väntan mellan dom två var jobbigt ! hahah
aja sen kommer man hem då blir det mindre kuwl ^^
, VI SES IMORRN PÅ DANSUPPVISNINGEN SUUUCKERS ! :D / Mikkis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0