Lista [ igen]

BRUKAR DU :
Titta på dig själv i spegeln: Ja ibland ^^
Gnälla: Ofta ! XD
Skrika: HELA TIDEN !
Sova: Jara, men jag skulle behöva sova mer XD
Ha ångest: Ofta
Ta mediciner du inte borde ta: Noooppe
Vilja dö: Ibland ^^
Drömma mardrömmar: Bara när jag har feber :/
Ta droger: Verkligen inte >.<
Försöka vara annorlunda: Jag försöker inte, jag är :D
Klä dig i svart: Always :D
Gå till kyrkan: Aldrig ( undantag om det är bröllopp eller nått )
Gå i skolan: När jag orkar , ahha :O
Ljuga: Kan hända :O
Hata folk: Ja men självklart!
Lita på folk: Bara dom närmaste

VEM :
Saknar du: Hmm.. måste vara elias :P
Vill du döda: Nämner inga namn, :O
Rörde dig sist: Mamma >-<
Vill du slå: Nämner inga namn ^^
Vill du kittla: Hmm sandra skulle vara frestande ^^
Kramade du sist: Mama >.<
Skrek du på sist: Pappa
Sårade dig sist: Elias
Gjorde dig riktigt glad senast: Mamma >.<
Fick du sms från senast: Sam >..< FYY !
Ringde dig senast: Mamma ^^

HAR DU :
För många vänner: Goda vänner får man aldrig för mycket av :)
Tvångstankar: Ofc ;)
Någon annan psykisk sjukdom: Nope ^^
Någon fysisk sjukdom: Astma , räknas det? :O
Någon skada: jag är en rolig skada XD
Färgat håret: 3 ggr. ^^
Brutit några ben: Nej, jag e hållbar XD
Några piercings: Hade, i näsan :)
Egen dator: Självklart i rummet, den funkar ibland XD
Bra självförtroende: När jag själv vill ha det :)
Kysst någon: Japp ^^
Köpt kondomer: Haha, aa fast bara på skämt :)
Sagt jag älskar dig till någon i dag: Nope ^^
Varit kär: Klart :]
Dumpat någon: Jaapp
Lämnat landet: Thailand here i come XD
Rymt hemifrån: 1 gång :O
Tuttat eld på nått: Mitt förnamn är pyroman ^^
Gjort något olagligt: Ofc, XD

HUR :
Går du: Innåt med fötterna :|
Svarar du i telefonen: Hallå i mobilen , i hem telefonen säjer jag " hej det är mikaela "
Fördriver du tiden: Data & Telefon
Mycket pengar har du: ca 700 :-
Tjänar du pengar: Aldrig :$
Ofta bäddar du sängen: Palla bädda sängen :S
Ofta diskar du: Aldrig, elr bara på hemkunskapen
Många stör du dig på: Japp :)
Ofta träffar du din familj: Every day!

TROR DU :
Att du kommer bli något: Kanske skådespelare ^^
På Gud: Om han finns hatar jag honom för det han gör med mitt liv.
På rymdvarelser: Bara om dom är söta & GUWLA!
Att folk tycker om dig: Ganske rolig och snäll.. jag vet inte, vill inte säja för mkt .. :O
På ett liv efter detta: Haha aldrig ^^
Att fiskar kan tänka: Kan dom väll.. Nemo kan (a)
Att du kommer leva länge: Hmm.. Man får inte tro för mycket, döden kan inträffa när som helst :|

VÄLJ :
Katt eller hund: Katt
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Land
Sex eller kyssar: Kyssar
Telefon eller internet: Telefonen är mitt liv.
Musik eller tystnad: Jag lever för musiken.
Bok eller film: Film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0