JAG E GALEN I PENGAR !

Idag är det ju dock AA möte i skolan som jag då kallar det. En töntigt jävla möte som kent har för han inte har någon fritid, då måste han lägga sig i våran. Oroa våra föräldrar och hetsa upp oss. Varför ska lärare vara så himlar mentalt störda ! Jag blir så himla arg så huvudet knakar på mej!
Jag har funderat länge nu på att gå ut och gå men vafan jag orkar inte :| jag pallar inte bara gå ut och gå men vafan snart måste någonting hända!
Menmen .. Idag efter skolan åkte jag,sandra och Emelie A till skärholmen för emelie skulle köpa en bikini, men hon hittade ingen. Vi köpte chips istället så nu är jag skyldig emelie 8 kronor :| pisskorv ! >__< 
Men jag och sandra har bestämt att vi ska åka och STOR shoppa nästa vecka för vi e totalt desperata efter pengar och massa saker! Måste ha Måste ha Måste ha! =D
När jag kom hem så åkte mamma och pappa direkt till Willys, YES ! en liten tid för mej själv tänkte jag men då ringde sam, haha det var ju önskat :) <3
Menmen Nu sitter jag här och tänker på alla sköna citat som kom ut ur munnen idag, här har ni några. ;

" Sandra -  Kom du ihåg när vi var här med Noah och Fredrik och du gick runt och sa Ginabajskåt ?
 Emelie - Va, vem klev i hundbajs? "

Asså snacka om att man kan höra fel ! hahahahaha ! det är sjukt !


Kommentarer
Postat av: Emelie

XD XD XD haha men det va inte bara jag som hörde fel POOP!

2007-05-17 @ 21:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0