Helg.

Den här helgen har varit hur bra som helst!
Fredagen började med ett hemskt franskaprov som inte kändes bra "/ sen kom Hanna och Sara och lyste upp skolan, älskar er :D Efter skolan åkte jag hem till Niels en stund, men kom hem klockan 6 för att han skulle på STU hajk. Sen träffade jag Emelie och vi drog ner till huddinge C , där shoppade vi lite "godistillbehör" med Laura. Sen GICK vi från centrum till Balingsnäs, duktigt! lite skoj vid snurran först och sen drog vi till festen, som blev riktigt lyckad! fan vad kul jag hade, träffade så många gamla och nya kompisar :) längtar till nästa gång (a) sen sov jag hos sara. På hemvägen hade vi inget att göra så vi ringde till Niels och pratade in på hans telefonsvarare:
"-Hej Niels, asså Sandra har typ strulat med 5 killar :S ,123 BUSTED!!!"

Lördag:
Vaknade hemma hos Sara typ kl 8, låg och spelade på mobilen till kl 11 sen gick vi upp och åt frukost :)
Sen satt jag vid datan och sara visade mig alla kläder hon har sytt, så fina, hon ska sy in mina acne-jeans. provade hennes fina svarta klänning, jag ska nog låna den till isabelles stundent :) Jag fick sjuts hem och då gick jag och isabelle till centrum, sen åkte familjen+stefan till mormor och träffade släkten, där och vi och kollade på ESC. hade inget att göra så jag satte mig i köket och skrev att aslångt sms till niels, alla ord kom från hjärtat så jag bara skrev och skrev. Sen åkte vi hem och jag, isabelle och stefan satt där nere till halv 3 och sjöng rock låtar. ;D

Söndag:
Idag vaknade jag kl 1 ^^ sen hjorde jag mig iordning och åkte hem till Niels, han är världens sötaste,finaste,snyggaste, och bästaste killen i hela världen :D love you! sen åkte jag hem och såg att det inte blev nån god middag, så jag gjorde hamburgare till mig själv, hehe. Läs Amandas fina inlägg om mina hamburgare; www.Maandys.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0