älska dans!

Dansuppvisning idag, det var skitkul! det gick både bra och dåligt hehe, första Tainted love så kom en tjej och ställde sig mitt framför mig även fast jag stog längst fram. Jag blev assur och fattade inte vad hon höll på med så jag fick typ flytta mig in bakom scenen :S Och I första Strong enough dansade jag, emelie och mikkis, nej jusste! Mikkis hann ju inte in så hon fick vänta utanför hahahahah, näe stackare "/ och i samma dans råkade jag smälla till Emelie på munnen när vi skulle ut med armarna i farten. Hanna och Sara var riktigt bra! hihi ;) Nu har jag och Emelie anmält oss till att fortsätta på lördagsdansen, vi ska ge den en chans till! Och så ska vi gå på sommarkursen, det ska bli jätteroligt. Mamma ska ringa och anmäla mig snart. Dans är verkligen beroendeframkallande!

                                                                                                                                               
                                                                                                       PS! bilden är 3 år gammal, från min första uppvisning ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0