Tar ifrån alla andra XD

Bara för att alla andra gör sånnhär måste ja med gö de (:


STEG 1:
Namn: Mikaela
Födelsedatum: 920728
Födelseplats: Huddinge Sjukhus
Bor: I Balingsnäs
Ögonfärg: Bruna
Hårfärg: Brunt
Längd: 167 cm
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Lejon, MJAAOO

STEG 2
Skor som du bar idag: Min Olikfärgade skor ^^ Ni som vet försåtr vilka jag menar ^^
Dina svagheter: Massvis >-<
Rädsla: ORMAR !
Målsättning: Att årskurs 9 ska bli bättre än 8:an :O

STEG 3
Första tanke när du vaknar: Vafan är klockan -.-
När somnar du: Undrar vad som kommer hända imorgon..? 

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: COCA COLA FFS!
McDonals eller Burger King: Hmm, jag diggar burger kings säten ;) men donken.. hmm vettfan >-<
Adidas eller Nike: Adidas
Choklad eller vanilj: Choklad FFS 

STEG 5
Svär du: Väldigt Mycket
Sjunger du: Japp, men bara för mej själv ;) "typ"
Gillar du skolan: Fuck no! haha..
Tror du på dig själv: Jora ^^
Kommer du överens med dina föreldrar: Ibland, ibland inte ^^

STEG 6
Har du under senaste månaden..
Shoppat: Ehmm.. Jag tror det .. :O
Ätit en hel ask müsli: Haha, finns verkligen müsli på ask?
Ätit sushi: nää , Nej :S
Stått på scen: Nopp
Skejtat: aa.. gjorde en 50/50 och sen massa. .. Neeej -.-
Bakat: JAAA!
Stulit något: Räknas 3 kronor?

STEG 7
Har du någonsin..
Blivit kallad hora: Ja.. många gånger :)
Blivit nerslagen: Nej ^^

STEG 8
i framtiden..
Namn på barn: Tjej = Linn , Kille = Teodor
Hur vill du dö: Somna in ^^
Vad vill du bli när du blir gammal: Jag vill vinna ett rullstols race ! XD

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Typ 3 :S NÄMNER INGEN NAMN!
Antal Cd-skivor du äger: Är ett antal men jag lyssnar inte på dom :]
Antal piercings: Inga :'(
Antal tatueringar: Inga :'(
Hur många ggr har du varit med i tidningen: Typ 2 gånger XD "STOOOLT"
Antal saker jag ångrar: De är rätt många faktiskt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0