Sthlm runt på Några timmar xD

Idag var jag med malin och amanda såklart, det börjar bli en hel vana nu XD
Vi drog ialf till Solna C för att "bara" äta på Taco bar och kolla lite i affärer men så blev det inte^^
Det blev ungefär sthlm runt istället. Väldtigt kul och man blev väldtigt trött oxå^^ Så äntligen.. äntligen hittar jackson sin tröja hon har velat ha i hundra år minst ^^ Jag vet fortfarande inte hur man uttalar det men jag tror det var Fred Perry Eller Ferry Perry. Jag kommer aldrig ihåg hur det var ialf så var den Röd me marinblåa ränder ^^
Malin och amanda stod dära och bara provade och provade och jag satt på en bänk me ett gäng maage stavar. Då kommer det fram en tant till mej och frågar , VAd är det här, och vad andvänder man dom det till?
Jag vet inte vad jag ska svara så hon som står bakom mig lägger sig i och berättar. "Phuuu" tänkte jag ^^
Amanda frågar hela tiden, är denna fin , hur ser jag ut, passar färgen mej blablablaa....
Sen efter det åker vi till sundbyberg och hämtar pengar hos amandas mamma , det gick fort ^^
en åkte vi tillbaka, köpte tröjan och stack till farsta ! XD där gick vi på burger king för att malin ville ha sin Bkool glass ^^ aja när det var klart så skulle vi åka hem och då var det en jätte låg äcklig man som såg ut som kommersarie gaget .. haha han var verkligen läskig ^^
sen åkte jag och amanda hem till mej.. jag räknade mina enkroner och fick upp till 500 en kronor !! WOHOO !!
Jag och amanda gick ut lite och tog lite balla kort som vanligt ^^
aja och nu sitter an här och degar ^^ Undrar om jag ska vara me mikis imorrn.. Har inte sätt flikkan på länge!!
Jag vill , jag vill ! (a)

Holy day in the city // By Mix ^ -

Kommentarer
Postat av: muuckis

jag måste packa idag :/ ,buhuu

2007-06-19 @ 12:43:14
URL: http://mikis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0