Sommar & Dans <3

Sommardansen är verkligen kul :) eller asså det är kul för man tränar, och jag har alltid en sån skön feeling i kroppen efter jag har tränat! det är bra. Imorgon är det en liten uppvising på allt vi har gjort i veckan street, balett, modern och Jazz. Isabelle ska nog komma och kolla , för jag har frågat henne (a) När jag kom hem blev jag jätteglad, för vi ska äta god mat både idag och imorgon vilket vi inte har gjort dom senaste dagarna :S Imorgon drar jag och Laura ut med båten*Wiiie* bilder kommer nog @ bilddagboken nångång. Jag är jättestel i nacken. Det är jättejobbigt. Kan inte Niels komma hem snart så jag kan få massage? :P bara 4 dagar kvar <3 jusste nu ska jag nog skriva lite i korsdrags gästbok, hatar den men skriver ändå ^^ tjarrå!

Kommentarer
Postat av: sasmix.blogg.se

jag kan ge dej massage gumman ,
mjaaauu
*tänk dej en gammlig mans röst som darrar och e djup*

2007-06-20 @ 17:59:42
Postat av: sandraaew is thaaa shiat

fy mannen, fy!

2007-06-20 @ 18:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0