SKANSEN ! :|

ÅRETS JÄVLA VÄRMEBÖLJA SKA JUST KOMMA PÅ DEN DAGEN VI SKA TILL SKANSEN !

shit det var rena afrika fast med annorlunda djur där xD
Men men det var ändå ganska kul faktiskt.
Jag hade en strålande grupp som bestod av ; Jasmine , Amanda S , Felix och Jag xD
Dom första uppgifterna var rätt så tråkiga för dom var så allmänbildade >.<
Dom andra frågorna som helen F hade delat ut var däremot mycket roligare ^^
Man skulle gå runt och hitta massa knäppa saker xD ganska så kul ^^ elr det var väldtigt kul.
Och sen så möter man den konkurerande flickan med den blåa kläningen som flög runt som en fluga , det blev fajt mellan oss och jag gav henne två blåtiror och hon gav mej 14 bit märken , så nu är jag omplåstrad runt hela kroppen. shit, ni skulle sätt.. :O
Haha ljuger med er era små påfåglar, haha jag skrek typ bara sandra min konkurent sen gick hon ;D haha ganska så annorlunda va? :)
Aja har köpt super goa karameller som jag ska knapra på och nu ska jag ringa banda panda i dannes tanga ! XD

Vi höres bloggen , det blir väll nästa gång Sandra tjatar på mej igen >____________<

From the top of the MIX ! xD

Kommentarer
Postat av: sandraaew!

jävlar vilken fight det var asså! RAAWR^^

2007-06-07 @ 18:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0