Mix är dålig på att blogga XD

Shit, jag märker verkligen hur dålig jag är på att blogga XD
Jag orkar bara inte, men ibland kan man orka om man ger allt till 110% haha ^^ LoL

Mycket i veckan har hänt, hmm Imorrn är det ju skolavslutning och jag har absolut ingen anning vad jag ska göra :O Jag vill ju inte lixom sitta och pimpla fisk med mina päron, hur kul är det lixom?
Och Mörtsjön känner jag inte för att göra, ska tydligen bli lite kallt och dåligt väder så då orkar jag inte det.
Vad orkar jag igenkligen? :O haha ! XD
Nä, nu börjar jag bli lite "pömsig" AHAHHA ! XD

Cya at the summer XD / MIX

Kommentarer
Postat av: Anonym

LOL? NU? lite efter kanske?

2007-06-12 @ 21:48:43
Postat av: Glitterk0rn

det är fint väder ! :D

2007-06-13 @ 08:30:37
Postat av: Isis

Pömsig=sexuellt utmattad. Sår i ordboken ;)

2007-06-13 @ 20:48:16
URL: http://issisixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0