Min pappa tror han är 15 :|

Idag idag idag .. hmm sa jag idag har det varit världens konstigaste dag..
FAN VA MYCKET DAG DET BLEV I DEN MENINGEN :O

Först åkte jag och Iss till kvarn sjön men sen åkte i hem igen , vi åt lunch på busshållsplaten ^^
När vi kom hem till iss kollade vi på film och iss somnade , haaaha ! XD

Sen hämtade pappa mej och vi drog till kusinen Alicia ! Och där befans sig kattis och mario oxå,
längesen man såg dom pök borna ! XD
Där satt vi typ bara vid datorn och drack cola och åt sokkervadd, *muuummms*
På vägen dit slank ordet LOL ut ur munnen och pappa började sitta och säja LOL till allt man sa :O Fan va irri :|
Sen lekte han ratt fyllo och höll på, han e så knäpp ^^ Men vad säjer man sådan far sådan dotter ! XD

Och nu sitter jag här hemma, huset e helt tyst, mamma och pappa sover XD
IMORRN KANSKE JAG OCH MIKIS SKA SE PÅ BIO, [HATA GÖTEBORG]
På sergel ! Kom dit era GEEEEEKS ! :)

Hare gott stekflått / Lovely Mix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0