melrose&mötley<3

Min helg har varigt grymt kul säger jag bara! i fredags var det isabelles student och så var jag med Niels, så det var ju kul :)
Igår vaknade jag tidigt, men jag gick bara runt i huset som en död i några timmar. sen bestämte vi oss för att dra till Brandbergen där stefan,pierre och robban bor. Där skulle vi sjunga singstar och käka middag. Det blev lite singstar men sen ställde sig Dj Niäls vid musiken och då blev det rikrigt mycket falsksång,ringdans och luftgitarr haha! speciellt till Melrose place-låten. Jag undrar hur många gånger jag hörde "vi har tagit studenteeen" i fredags haha. aja, det har iallafall en plats på nästa partyskiva ;) Niels fick ju en ny vän som han beundrar väldigt mkt, Jocke tollerud ^^ sen klockan 11 åkte vi till skogås, alla över 18 drog in på Mirran och jag och Niels åkte hem till mig, där han blev kvar ändåå till klockan 5, då han cyklade hem :)

OMG! på tisdag kanske jag ska på konstert! Isabelle fick ju 2 mötley crüe biljetter av stefan i studentpresent. Och eftersom Lollo redan ska gå, och stefan gillar inte bandet så kanske jag får följa med :D eftersom jag är den ända förutom lollo som gillar mötley ^^ jävlar vad kul det ska bli. fast det finns ju såklart nackdelar med allt. Om jag går på konserten måste jag dissa Niels och det är ju inte bra :( men men det finns fler dagar man kan ses på och det är ju inte varje dag Tommy Lee är i sverige. ja, om jag går måste jag plugga in texterna så jag kan sjunga med i alla låtar :) längtar <3
Vince-hey tommy , check that out!
Tommy-what bitch where?
Vince-right there!


Kommentarer
Postat av: Isis

Du kan ju va med niels på nationaldan :)

2007-06-04 @ 13:18:05
URL: http://issisixx.blogg.se
Postat av: sandraaew!

han ska segla med GG "/ fuckie fuckie!

2007-06-04 @ 20:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0