Låtar ..

Idag fick jag jätte mpnag barn låtar på huvudet bl.a dom här ;

Pappa kom hem .. För jag längtar efter dej, kom innan sommarn e slut lilla pappa..
Åskan har gått åh om kvällen blir det mörkt stjärnorna lyser på himmelen..
Sjön e så varm åh jag badar dag ... Åh en droppe regn faller från min kind för jag e så glad.

Jag är en tandborste , tandborste här kommer jag och jag gör tänderna rena.
Jag gnolar när jag borstar och jag borstar var dag för jag gör tänderna rena .. ahhh ahhh ahhh ahhh ahh..
Lala lalla lala alla llaa

Nu tänker jag bli allra bäst , och bygga upp ett lag . För jag söka och fånga flest och träna dom var dag .
För jag ska resa från stad till stad efter pokemon. Då får jag se var skratt och glad var kraften kommer ifrån.
POKEMON , *måste fånga fler* det är du och jag . tillsammans blir vi ett lag.POKEMON, åh min bästa vän
vi räddar världen om igen.

Här ska det bli äventyr, Kom följ me du.. hela gänget samlas här igen, dom e här nu.
Åh du ska vara me .. för här ska du få se ..
KNATTAR *uhhuhu* Joamkin Von Anka och tre anka *uhuhu*

För längesen när jag fyllde fyra år. Fick jag en gåva av min far.
En fin present, när jag fyllde fyra år som jag sen så länge hade kvar...
Teddybjörnen Fredriksson, ja så hette han.. en gång var han bara min
och vi älskade varran.

Bananer i pjamas dom skojjar och står på. Bananer i pjamas dom kommer två och två,
Bananer i pjamas dom jagar björnar små för dom vill så gärna krama vilket fasligt håå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0