fredagar är både roliga och söööömniga x'D

Idag så blev jag fan väkt av Emelie klockan 11 >.<
Jag drömde en jääääätte bra dröm så ringer hon .. blöö !
Jag drömde om att Huddinge ble thailand och att vi skulle gå ut och äta och skit.
Men men .. jag gick ialf upp satte mej vid datan och sen kom den lila lymningen xD
Vi satte oss och kollade på Beverly Hills Cops med Eddie Martiye, Väldigt rolig film må jag säjja ^^
i mitten av filmen kom Linnea och vi började att busringa . ( skriv en kommentar om du känner dej träffad )
Sen gick vi ut på stutsmattan och emelie och linnea hoppade och jag tog massa kort, Dom ser as rowliga ut xD
efter det gick vi ut till parken och hade KRIG med Linus (7år) Oskar (5år) Isabell (5år)
Dom var helt jävla stööörda  xD Sen bestämmde vi oss att vi ska fiska ikväll.. hahah ska bli hejdundrans kul ^^
Bilder kommer på fiskningen senare ;)
CyA laater tööööntar !

Kommentarer
Postat av: Lauraa

haha imorrn blir det 9.00!

2007-06-29 @ 23:48:50
URL: http://typlaura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0