"brassa på med kanonerna" :D

Nu är allt bra :)
Typ ganska många tjejer i klassen skaffade en gemensam bilddagbok idag; Baltazar. haha fråga inte om namnet men besök den ;)
Igår var jag på bio och såg pirates of the caribbean . FAN då det som hände med snyggingen will turner, han är så HET! speciellt i slutet ;) Efter bion hade vi "3 minuter med-sandra linda och isabelle" var rätt skönt att snacka ut sig.
Idag har skolan varit riktigt skön, jag och Mini-Z hade eget sbn i klassrummet för vi fyllde typ hela fönsterbrädan med skum och kastade runt det över halva rummet xD haha bilder finna faktiskt :P
Idag kollade jag och emelie på pippi på de sju haven men båda höll på att somna så vi gick ut till poolen och gjorde en sak som vi kom på för 4 år sen , riktigt kul haha :D "brassa på med kanonerna" xD
Niels, ingenting ska komma emellan oss. Jag älskar dig!<3

// Sandra. ooh hoppas jag får höga betyg på onsdag (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0