5 månader idag!

läs http://typlaura.blogg.se/1182899410_midsommarafton_p_waxh.html?6E18472D-A6DC-AA65-C03240B99666DFC5 så kan du läsa om min superroliga helg! orkar inte skriva själv :P
Inatt drömde jag om att hela klasse hade franska och att jag och mi-x försökte skrämma alla, vilket vi misslyckades med^^
Idag är det 5 månader för mig och Niels :) känns som mycket kortare,men tiden går somsagt fort när man har kul. Kan förstå det eftersom päronen har vart tsm i 29 år :O :P
Mina tankar har bara varit på en sak hela veckan, det är därför jag har varit lite konstig ibland, men det är bara för att jag inte kan sluta tänka på den saken, det är asjobbigt "/ aja, idag ska nånting göras åt det. Det ska bli kul och jäklans spännande :D
Nu när jag hörde happy birthday med flipsyde på The Voice kanalen så kom jag på att mix fyller 15 om en månad :D hihi. Jag är pank , har sån ångest på allt jag har köpt, hur ska jag betala abonnemanget?

Jag hoppas Gud hör mina tankar om kopralen och den händiga mannen ^^ tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kiss Misso

jag är en händig man som kommer häämt ill däääj *nämen*

2007-06-28 @ 19:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0