18+ fest här hemma, såklart att jag skämmer ut mig :S

just nu är det värsta festen i huset men folk bara 18+. christian ska börja slänga ut vissa som han inte känner haha ^^ men det får jag inte se för han "/ så han stängde in mig här vid datan i mammas och pappas rum :( var lite less på en sak idag men orka skriva om det i bloggen hehe, alla vet ändå redan ^^ var inte så svårt att dölja. vad ska man göra om man har en sak som är ens eget men ändå inte vill ha det? svara gärna , behöver tips och råd ;D
jusste, jag skämde ut mig rejält för några killar som var här, rikard&mange hette dom. haha för pinsamt att skriva här och jag vill helst glömma det, men skitsamma jag ska ändå inte träffa dom mer xD jag är knäpp!
snart kommer niels med lypsyl*need it*
pusspuss//sandra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0