roadtrip ;P

Var på en liten roadtrip med Jocke och hans Cabriolet idag :) vi åkte till det lilla cafét vid Källbrinks IP. Det är så fint där så man borde nästan dra dit oftare ;P Sen åkte vi värsta omvägen hem för det var så jäklans kul att åka den där bilen, måste göra det nån mer gång :D

Kom hem, kollade på sjunde himlen, åt middag och gled automatiskt hit till datan. Ja, efter att ha diskuterat beroende idag så kom jag på att jag är säkert beroende av datorn haha, skulle inte klara mig utan den x) hemskt, jag vet, men sant!

När jag gick in på datorn så hade jag varit "inte vid datorn" i någon timme och därför blinkade det oranga rutor lite här och var, en av dom rutorna hade en väldigt tråkig nyhet :( inte kul med såna saker, stackare! Ja, eftersom jag inte ger ut mitt liv och inte heller andras liv i bloggen som "vissa" gör, haha, så skriver jag inte vad som har hänt (:

Åh, vad händer ikväll egentligen? jag har absolut ingenting att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0