Massvis av skojj ..

Vi börjar väll med att man tältade den 4 Juli med Malin & Alicia.
Det tog as lååångtid när vi skulle gå dit för vi hade så mycket packning, elr alicia lilla rullskit som skulle rullas ner för alla stenar och skit.. haha jag kunde verkligen inte sluta skratta när malin skulle rulla ner den för första backen, såg så himla kul ut xD Men men .. aja när vi väl kom fram så skulle vi sätta upp tältet, det gick faktiskt bra, inga problem direkt ^^ Men så kommer vi till grillningen och jag ska vara "mästerkocken" och först ska jag tända den första grillen men det slocknar typ .. så alicia tänder den andra och den blir bra.. Alicia fick sin mat som hon ville, jag fick den halvklar och malin fick ingen alls men hon åt ialf bröd :) Hon som fyllde år också ^^
Aja .. en misslyckad grillning men så kom Emelie & Johanna och dom skulle "fiska" men jag var den ända som fick upp en firre.. ganska stolt må jag säja ^^ aja.. sen gick dom hem och då var det bara dom tre musitörerna kvar då , vi hoppade in i tältet och satt där en stund sen klockan 11 - 12 på natten skulle jag och alicia bada, varmt i vattnet var det ialf bra det :) aja.. sen hoppade vi in i tältet igen och då började det regna , jag måste medje detta e fan första gången jag kunde sova i ett tält :| haha.. aja efter ett långstund så somnade vi alla.. men jag sov fan as dåligt, jag vakande med nackspärr och skit. Fyfy.. Hem vägen var också jobbig .. när vi hade kommit hem så kommer malin tillbaka till mej , hur orkade hon aja.. vi bara softade xD
Sen åkte jag till kusinen för Odden fyllde år .. Då fick man träffa någon Jocke jag tydligen hade träffat när jag var 7 i Turkiet xD haha.. Jag har inget minne som vanligt xD Sen har det inte hänt så mycket mera ^^ haha.. snart ska man fixa sig för man ska snart till Malin .. Hon har middag idag , jippe :) aja .. Nu har ni fått veta vad som har hänt xD
From the Way To The Top / Holy Mix ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0