Jag vill ha moppe, NU! :P

Wiiiie :D Gissa vad som händer på torsdag? Jag+ min familj ska åka och kolla på hund!! :D jag har längtat efter det här i typ hela mitt liv<3
om 18 dagar fyller Mix 15 :) *avundsjuk* hihi
På Torsdag ska jag och min mor åka och handla och då ska jag handla frukt i stora lass, och avocado såklart, det är gudomligt gott och nyttigt :) Idag pratade jag i telefon med Emelie för första gången på jättelänge. Hon är på Philips land nu och kommer hem till Dammis nästa fredag. DÅ ska jag leka med henne har jag bestämt :D wiiee! saknar dig jättemycket Emelie<3
 
Min nya sms signal:
"-sluta larva dig isabelle...-men jag VILL INTE VA MED!!!!!!"
Isabelles kalas när hon fyllde typ 9 och är en riktigt dålig förlorare hahaha kan aldrig sluta skratta åt den filmen x)

Min X-sms signal:
"Mina vänner säger Al, men DU kan säga aladdin" ;)
ur Jafars återkomst. haha jag har alltid tänkt att det är Lilli som är "Al" så det är hennes replik ^^

Hahaha igår vaknade jag på ett lite annorlunda sätt, lite halvläskigt var det faktiskt.
Mamma ringde typ kl 10 och skulle väcka mig. men eftersom jag hade bytt ringsignal kvällen innan var jag inte van vid  den så jag fattade inte att det ringde. Det ända jag tänkte var att det var en läskig röst som sjöng "in kommer gösta in kommer gösta gösta" hahahaha isabelles gamla dänga som hon har hittat nånstans x) aja kul var det iaf!

"-men på lördag drar dom ju!?
-du drar ingen stans, du har inga pengar!"
konversation mellan robban och robbans mamma i G.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0