Jag har fått en låt på huvudet, jag måste skriva ner den. ^_^

Jag lyssnar på för mycket Lilla meldifestivalen men GAAH ! dom e feta coowla ! Deras låtar rockar fan xD och .. man får dom på huvudet oxå .. XD JAG MÅSTE SKRIVA NER DOM !

Ibland så är jag ledsen , Ibland så är glad , Ibland så mår jag dåligt , men oftast mår jag bra.
Ibland så är jag elak , Ibland så får jag skäll , men jag vet att alla älskar mej .. För oftast är jag snäll.

För jag vill bli älskad för den jag är , för jag vill bli kramad för jag är kär och ingen kan ändra mej .. För jag vill bli älskad för den jag är.

Ibland så är jag vilsen , men mina toner är som kliv , dom hjälper mej hitta vägen , för musiken är mitt liv.

För jag vill bli älskad för den jag är , för jag vill bli kramad för jag är kär och ingen kan ändra mej .. För jag vill bli älskad för den jag är.

För jag vill bli älskad för den jag är , för jag vill bli kramad för jag är kär och ingen kan ändra mej .. För jag vill bli älskad för den jag är.

För jag vill bli älskad för den jag är , för jag vill bli kramad för jag är kär och ingen kan ändra mej .. För jag vill bli älskad för den jag är.


Är låten inte för söt? :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0