Grillpartääääy ^^

Det var grillparty igår hos Linda och det blev en riktigt lyckad kväll :) Bortsett från att jag typ skadade ryggen när jag skulle göra en bakåtkullerbytta, det var så läskit när jag hörde att hela nacken och ryggraden knakade ashögt..
Sen när jag råkade bli en timma försenad så följde Josef och Jocke med mig hem och så blev jag terrad av en whiteboardpenna "/ men dom fick iallafall fina hjärtan i pannan ^^ När vi vaknade tjatade Josef om nå lunchpengar som mamma och pappa tydligen hade pratat om men han måste ha drömt och Jocke sa att jag hade sagt att det regnar vilket jag inte hade , okej intressant va? Idag vet jag inte vad jag ska göra är så avundsjuk på Laura att hon har fått sin moppe. Vill också ha!!! Nu ska jag fortsätta att dricka min frukost, cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0