En tisdag , en allsång , en cykel xD

Idag vakande jag klockan 12 av att jag fick sms xD gaaaah !!!
aja man måste ju palla sig upp så jag går ur sängen på mitt konstiga sätt. Jag snurrar ett varv först sen går jag upp.. jag vet inte varför men man blir lite piggare i huvudet xD
Aja pappa kom hem klockan 2 efter sin golf och han ba ; Vad gör en osthyvel bland mina golfbollar? och såhär var det ; Igår natt hade jag så tråkigt när jag skulle hämta energi dricka så jag la ner en osthyvel bland hand golf bollar xD hahah så busig jag är men det är inte bara det.. Jag har stoppat toapapper i mammas skor nu så imorrn kommer hon tro att skorna är för små xD ahahaha !! Aja jag och pappa drog iväg till mormor för att lämna pengar hon hade vunnit på V75. Hon vann 6027 kroner och jag fick 200 av henne xD hahaha.. snällt haa  ? ;)
Efter det drog jag och pappa till Eko , jag köpte såklart en hårspray så nu har jag 4 st xD mahaha (a)
sen kollade vi på en ny mobil till mej för min mobil är helt fuckup ! Någon som kan ge ett tips på en BRA mobil?
Efter det drog vi hem och jag satte mej för att kolla på seven heaven , hah detta avsnitt var verkligen kul :) ..
Sen blev det datan och jag hade verkligen så tråkigt att jag åkte ut och cyklade , jag cyklade i en halvtimme typ och inser .. fyfan va kass kondis jag har .. haha så nu ska man ut och springa varje da ^^ Hmm.. sen kollade man på allsång och det var la gött att se den gammla Berghagen igen efter så många år xD haha.. INGEN ALLSÅNG UTAN BERGHAGEN !! BORT ME ANDERS OCH IN ME LASSE !
Juste glömde säja när vi åkte från mormor så kommer vi förbi huddinge centrum och då är det en utvecklingstörd tjej som går med stavar mitt i vägen "det ser ut som en trottoar fast den är mitt i vägen xD " jag kunde verkligen inte sluta skratta ! :D

/ CyA hoes .. 18 DAR KVAR TILL JAG BLIR 15 , 5 DAGAR KVAR TILL JAG OCH SAS DRAR TILL LEKSAND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0