drömmar<3

jag hade världens härligaste dröm inatt <3 jag drömde att Axl Rose och Tommy Lee hade konsert tillsammans av nån anledning(?) och så blev JAG uppdragen på scenen och fick kolla på deras tatueringar och krama dom, prata med dom och hur mkt som helst! det var såååå mysigt! :D men sen vaknade jag såklart :( jag hoppas att drömmar kan slå in (a)
Jag kommer ihåg väldigt ofta nuförtiden vad jag drömmer om, jag vet inte vad det beror på för det gjorde jag inte för typ 3 veckor sen ^o) Det är typ aldrig mardrömmar jag drömmer utan det är jättebra drömmar som gör att jag aldrig vill vakna och jag önskar verkligen att dom slår in :D nu ska jag laga lite lunch till mig själv ^^ och sen ska jag kolla på Sabrina*wiiie*

Jag vill föressten tacka Philip för att han skickade jättemånga låtar till mig igår som jag velat ha hur länge som helst :) peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0