Coconötsolja .. Pool .. Jordbubbar

Godmorgon , Godmodda , Gokväll , Godnatt.

Är du här och snokar igen.. så du vill alltså höra på hur SaS & MiX dag var ^^ aja låt gå .. ;
Mix började med att gå till tandläkaren , det gick faktiskt jättebra. Inga hål man måste laga men bara några små som jag ska sköta om (a) efter det åkte jag hem och käkade men det gick inte så bra, jag hade fått flor i munnen så allting smakade flor, äckligt :S aja.. sen kom mikis då stekte vi lite och hoppade stutsmatta.. Men det var så jäklans varmt så vi ville ha en pool geeeenaaasstt ! så vi fick en toppen ide. STICKA HEM TILL SANDRA !
Det gjorde vi ju oxå men man kan ju inte steka utan jordgubbar och cola ! så det köpte vi .. plus Ben & Jerry's "MUMS" Vi käkade allt och satt och snackade sen bedrog vi oss ner till den gudomliga poolen! Jag hoppade i .. elr jag gick i det var ju fan kallt :| efter ett segt tag kom mikis i , vi badade lite och skit ^^ sen.. gick vi upp ur den bästa poolen och solade lite men solen försvann senare så vi gick in i vardagsrummet .. Sandra började spela bra musik och då .. då hittade jag filmen! HATA GÖTEBORG! det tod fan ett bra tag tills jag hade övertalat Sandra till at se den "mikis oxå :P " men så såg vi den och den är veeeerkligen bra! Jag rekomenderar den, men slutet var lite dåligt.. men men jag blev kär i "Johan & Lucas" åhh dom var så MUMS! själv så hatar man "Noah" rollen xD hahah..
Efter filmen så käkade sandra och jag och mikis hittade massa album från när sandra var liten och dom var haha roliga och söööta ! mycket sööta! efter det lekte vi typ något sjukt,... var faktiskt kul ! xD elr hur ... städaren ;) ..
Aja det var vår dag.. jag vet att ni e avundsjuka för ingen kan ha lika kul som oss! HaH ! xD
Skrivt av den HEDERLIGA MiX ^- //


Kommentarer
Postat av: gaaaahsandra

Nic schröder a.k.a Jonas i filmen är snyggaaaaaast :D

2007-07-03 @ 12:24:28
Postat av: sasmix.blogg.se

NEJ JOHAN OCH LUCAS!

2007-07-03 @ 21:04:07
Postat av: muuckis

"NOAH ROLLEN" VAR FAN ÄCKLIGAST ! :O

2007-07-04 @ 15:42:02
URL: http://mikis.blogg.se
Postat av: sandraaew

INTE! :D

2007-07-04 @ 18:10:40
Postat av: Isis

Nic Schröder (Mittander) är ju lätt snyggast i hela filmääään ;D

2007-07-09 @ 10:02:56
URL: http://issisixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0