Tick Tack

Då sitter man här i fotöljen i det såkallade mat rummet och lyssnar på smutsiga jul
Jag har verkligen saknat den låten, den får man att känna juuuul känsla XD
" fuck tomten han måste vara världens skämt " bästa!
10 Dar och jag sitter på planet till Thailand.
Mamma e as skraj, hahahah det är såhär att där vi ska bo går det massa horor 24/7 och massa äckliga gubbar tydligen hahh, morsan e skit rädd, vafan hora... :P asså inte mamma -__-
Åh, snart ska jag åka och klippa mej men jag säjer inte hur, och jag ska färga men det få ni se imorrn dom som går i min skola. XD
Hmm.. Kan inte snön komma snart? :P
hahaha ni ska se hur patetiska jag e, varjegång jag ska komma på ngt jag ska skriva tittar jag ut genom förnstret. hahahah xD
Hmmm, sitter här och tjaffsar med Punkt för jag får inte säja ABOO för han, fattar inte varför xD
HOPPA HOPPA HOPPA RUNT EN GRAAAN !
HOPPA HOPPA HOPPA RUNT EN GRAAAN !
HOPPA HOPPA HOPPA RUNT EN GRAAAN !

hahah Sandra vetu vilken låt jag kom ihåg nu .. XD
den dära låten luuunarstoorm ahhhaahhahoooowwh .. .
hahaha kommeru ihåg XD

aja, puss på huvudet / mix

Kommentarer
Postat av: Laura

haha punkt är så söt!

2007-12-05 @ 16:43:34
URL: http://www.typlaura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0